Najczęściej zadawane pytania

Proszę wybrać temat, w którym masz pytanie!
Wysyłka
1. Ile kosztuje dostawa?

Paczkomat Inpost: 9,90 zł

Dostawa do domu Inpost: 12,90 zł

2. Jeśli chcę zapłacić przy odbiorze, jak długo trwa dostawa produktu?

W przypadku płatności przy odbiorze czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Gdy gotowy produkt zostanie przekazany do dostawy, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłana informacja, w której znajduje się komunikat, że status Twojego zamówienia został zmieniony na "Twój produkt został przygotowany". Po wysłaniu tego e-maila, w ciągu 2-3 dni roboczych, między 8:00 a 17:00, produkt zostanie dostarczony.

3. Jeśli zapłacę karta płatnicza lub BLIKiem, ile czasu zajmie dostarczenie zamówionego produktu?

Płatnością elektroniczną czas dostawy zamówionego produktu wynosi 3-5 dni robocze. Po przygotowaniu zamówienia i przekazaniu go do dostawy, wyślemy powiadomienie e-mail na adres podany podczas rejestracji. W e-mailu poinformujemy, że status Twojego zamówienia zmienił się na "Zamówienie gotowe do wysyłki". Zamówiony produkt zostanie dostarczony w ciągu 2-3 dni roboczych od wysłania powiadomienia e-mailowego.

4. W przypadku płatnością elektroniczną lub BLIKiem, w jaki sposób produkt zostanie dostarczony?
Płatnością elektroniczną produkt zostanie dostarczony przez firmę kurierską InPost. (InPost kurier lub InPost paczkomat)
5. Nie było mnie w domu, gdy kurier próbował dostarczyć przesyłkę. Co powinienem zrobić?

W tym przypadku w e-mailu wysłanym przez firmę kurierską InPost znajdziesz numer telefonu kuriera, skontaktuj się pod podanym numerem i uzgodnijcie termin. Lub zadzwoń na centralny numer telefonu firmy kurierskiej.

Dane kontaktowe:

Firma kurierska InPost:  

Usługa kurierska Inpost: 

  • 722 444 000
  • 74 660 00 00
6. Czy mogę umówić się z kurierem?

Oczywiście, że możesz. Gdy zamówiony produkt będzie gotowy i zostanie dostarczony, wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem na zarejestrowany adres. Wiadomość będzie zawierać informację, że status zamówienia zmienił się na "W drodze".Pierwszego dnia po wysłaniu e-maila skontaktuj się z firmą kurierską i umów się na dogodny dla Ciebie termin dostawy. Lub w e-mailu wysłanym przez firmę kurierską znajdziesz dane kontaktowe kuriera, skontaktuj się z nim. 

Usługa kurierska InPost:

  • 722 444 000
  • 74 660 00 00


7. Do której godziny można dzwonić do firmy kurierskiej?

Infolinia InPost

  • poniedziałek – piątek 7:00–22:00
  • sobotę 8:00–20:00
  • niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomat)
  • Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomat)
8. Podano zły adres. Co mam zrobić?

Po otrzymaniu powiadomienia e-mail o statusie "Zamówienie w trakcie przetwarzania" nadal masz możliwość zmiany adresu dostawy poprzez nasze centrum obsługi klienta. Dane kontaktowe znajdziesz w sekcji "Obsługa klienta". Po wysłaniu powiadomienia e-mail o statusie "Zamówienie zrealizowane" produkt został już przekazany firmie kurierskiej. Pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu powiadomienia o statusie "Zamówienie zrealizowane" możesz skontaktować się z firmą kurierską i dokonać zmian w danych dostawy.

Usługa kurierska Inpost: 

  • 722 444 000
  • 74 660 00 00

9. Jak zostanę powiadomiony o terminie dostawy?

Po zakończeniu produkcji zamówionego produktu i przekazaniu go do dostawy, wyślemy Ci powiadomienie e-mailowe na adres, który podałeś przy rejestracji. W e-mailu będzie informacja, że status Twojego zamówienia został zmieniony na "W drodze". Zamówiony produkt zostanie dostarczony w ciągu 3-5 dni roboczych od chwili otrzymania tego e-maila.

Zamówienie
1. Produkt z indywidualnym zdjęciem został już wyprodukowany, ale nie chcę go odebrać. Jakie mam możliwości?

Jeśli chodzi o indywidualny produkt, niestety nie można skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, ponieważ został on wykonany na podstawie Twojego pomysłu i nie możemy go sprzedać innym osobom.

Jeśli nie uiścisz opłaty za produkt, uważamy to za celowe wyrządzenie szkody. W takim przypadku sprawę przekazujemy do działu prawno-finansowego, który następnie przekazuje ją do działu windykacji.

Koszty postępowania obejmują opłatę za usługi prawne oraz opłatę za wydanie nakazu sądowego poza postępowaniem sądowym, która zostanie wystawiona przez dział windykacji w formie czeku.

Jeśli opłata za zakup i inne koszty nie zostaną uregulowane w ciągu 15 dni od wysłania czeku, postępowanie zostanie kontynuowane. Szkoda i inne koszty związane z egzekucją są realizowane zgodnie z ogólnymi przepisami postępowania egzekucyjnego z 1994 r. Dotyczy to w tym przypadku potrąceń z wynagrodzenia, a jeśli to nie jest możliwe, to obciążenia mienia ruchomego lub nieruchomości.

2. Zamówiłem z sklepu internetowego, ale nie chcę go odebrać. Jakie są moje możliwości?

Zamówienie produktów ze sklepu internetowego można anulować bez żadnych zobowiązań przed wysłaniem paczki, jednak jeśli chcesz to zrobić po wysłaniu paczki, będziesz musiał/a pokryć koszty dostawy.

Płatność
1. Jakie metody płatności mogę wybrać?

Płatności można dokonać 

  •  Karty bankowe (Visa, Mastercard, Maestro, VPay)
  •  Google Pay
  •  Apple Pay
  •  Blik

Lub płatności przy odbiorze gotówka lub karta bankowa.

Nie moge znalezc tego, czego szukam
1. Produkt, który chcę, nie jest wymieniony na stronie internetowej. Co powinienem zrobić?

W takim przypadku prosimy o wysłanie do nas e-maila na adres info@coolcase.pl lub skontaktowanie się z nami za pośrednictwem sekcji "Obsługa klienta". W e-mailu prosimy o podanie informacji dotyczących produktu, którego chcesz zakupić, oraz dokładnego modelu swojego urządzenia! Nasz zespół zawsze odpowiada na takie wiadomości i udzieli informacji na temat naszych dostępnych produktów oraz materiałów do druku, które pasują do Twojego urządzenia. Jeśli dany produkt nie jest dostępny w magazynie, nasi pracownicy przekażą zapytanie naszym dostawcom i prawdopodobnie będziemy w stanie dostarczyć go dla Ciebie w ciągu 2-3 tygodni.

Produkty
1. Jaka jest jakość drukowanych produktów?

Jakość i kolor druku są silnie uzależnione od wielu czynników.

Niestety, różne rodzaje obudów, twarde tyłki, etui skórzane z klapką, etui silikonowe różnią się powierzchnią, gęstością i kolorem, dlatego kolory i jakość mogą nieznacznie różnić się od tego, co widzisz na monitorze

Bardzo ważne jest, aby używać wysokiej jakości, wysokiej rozdzielczości i dobrze oświetlonych zdjęć podczas projektowania, ponieważ w ten sposób możemy jak najlepiej zbliżyć się do jakości i kolorów widocznych na monitorze!

Jeśli nie jesteś pewien, czy zdjęcie będzie miało odpowiednią jakość, skontaktuj się z naszym zespołem, którzy chętnie pomogą Ci w wyborze idealnego obrazu!

Ważne jest również, że najlepiej możemy pracować na białych i przezroczystych obudowach.

Obudowy są drukowane przy użyciu technologii LED UV z systemem mieszania kolorów CMYK. Jakość obrazu i podstawowy kolor obudowy będą miały duży wpływ na kolor drukowanego obrazu, dlatego warto poświęcić trochę czasu, aby upewnić się, że pracujesz z obrazem odpowiedniej jakości.

Nasze produkty są odporne na zachlapanie i chronią przed rozpryskującą się wodą, jednak nie powinny być bezpośrednio narażone na silny strumień wody ani długotrwałą wysoką wilgotność. Nie należy ich również moczyć w wodzie przez dłuższy czas (5-10 minut), chyba że zamówiłeś dodatkową warstwę lakieru na powierzchni drukowanego produktu przy użyciu technologii LED UV.

Powłoka lakierowa to zewnętrzna warstwa nakładana na powierzchnię druku. Zapewnia to dodatkową ochronę powierzchni zadrukowanej technologią led UV przed ścieraniem, zarysowaniami, brudem i innymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak woda.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania inne niż te opisane tutaj, skontaktuj się z naszym zespołem , korzystając z danych kontaktowych podanych na stronie internetowej! Z niecierpliwością czekamy na wiadomość od Ciebie i z przyjemnością pomożemy Ci w przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań!

Projektowanie
1. Jaką rozdzielczość obrazu należy przesłać do projektu?

Niestety, pracując na różnych materiałach obudowy, nie możemy uzyskać takiej samej jakości, jak studio fotograficzne drukujące na papierze fotograficznym. Jakość druku na różnych materiałach obudowy głównie zależy od jakości przesłanych obrazów. Odpowiednie rozwiązanie to obrazy o rozdzielczości HD (720p = 1280x720 px) lub HD Ready (720p = 1366x768 px), ale najbardziej optymalna jest rozdzielczość FULL HD (1080p = 1920x1080 px). Z takimi obrazami drukarka pracuje pięknie, a Twoje zdjęcie będzie wyglądać niemal identycznie jak na oryginalnym obrazie.

2. Chcę wybrać obraz w wyszukiwarce Google. Jakich ustawień powinienem użyć?

Wyszukiwarka obrazów Google umożliwia również wybór rozmiaru obrazów przed przefiltrowaniem wyników. Aby to zrobić, przejdź do menu "Narzędzia wyszukiwania" i w zakładce "Rozmiar" wybierz opcję "Duży". Oczywiście im wyższa rozdzielczość wybranego obrazu, tym lepsza jakość druku będzie osiągnięta.

3. Jak umieścić zdjęcie w kreatorze?

Upewnij się, że najważniejsze dla Ciebie elementy obrazu nie są przyciągnięte do brzegów obudowy podczas projektowania i nie znajdują się blisko kamery, głośnika, lampy błyskowej i innych wycięć modułów, ponieważ krzywizna różnych obudów może spowodować ich wypadnięcie z obudowy. Powinieneś przyciągnąć obraz około 5-10 mm do wewnątrz od brzegów zilustrowanej obudowy i umieścić ważne dla Ciebie części w odległości co najmniej 10-15 mm od wspomnianych już wycięć modułów.

Ważne jest, abyś wiedział, że zbyt duże zmniejszenie obrazu może prowadzić do utraty jakości nawet w przypadku większej rozdzielczości zdjęć! Staraj się umieścić wybrany obraz na powierzchni obudowy w średnim lub dużym rozmiarze, jednocześnie dbając o to, aby ważne elementy nie były zbyt blisko wycięć modułowych ani boków obudowy.

4. Gdzie umieścić teksty w kreatorze i jakiego koloru użyć?

Tak samo jak przy umieszczaniu obrazu, tutaj również powinieneś przesunąć obraz o około 5-10 mm od brzegu ilustrowanej obudowy, a ważne elementy umieścić co najmniej 10-15 mm od wycięć modułowych. Jeśli chcesz dodać tekst na obudowę, upewnij się, że jego kolor różni się od podstawowego koloru obudowy i od kolorystyki wczytanego obrazu, aby był dobrze widoczny!

5. Jak różne filtry mogą wpływać na wydrukowany obraz?

Korzystanie z filtrów odbywa się na własne ryzyko i należy to robić bardzo ostrożnie. Użycie różnych efektów może prowadzić do pogorszenia jakości zdjęcia i zamazania konturów.

6. Jak korzystać z funkcji cięcia?

Za pomocą funkcji kadrowania można umieścić wybrany obraz w określonym szablonie.

Ważne jest, aby wiedzieć, że chociaż szablon jest reprezentowany w naszym projektancie za pomocą półprzezroczystej białej warstwy, ta biała warstwa nie będzie widoczna na wydrukowanym etui! Dlatego należy nałożyć ją na tyle, aby całkowicie wypełnić obraz.

7. W jaki sposób przesłany obraz obejmuje obudowę?

Każde etui ma inny sposób pokrycia wybranym obrazem. W każdym przypadku tylna część etui (lub przednia część dla etui z klapką) jest główną powierzchnią do druku, a nie ewentualne załamania lub obramowania. Drukarka nie jest w stanie drukować na brzegach etui. Różne rodzaje etui mają różne pokrycie.

W przypadku etui z długim, zakrzywionym łukiem lub twardym grzbietem, druk będzie wychodził na brzegi etui, gdzie może być zamazany, ponieważ głowica drukująca ma do niego dostęp i nie jesteśmy w stanie tego kontrolować.

W przypadku etui z krótkim, zakrzywionym łukiem lub twardym grzbietem (np. iPhone 5) drukarka dotyka tylko tylnej części etui i nie dociera do łuków.

W przypadku etui składanych z klapką, możemy drukować tylko na przedniej klapce etui, a nie na tylnej, wewnętrznej lub magnetycznej klapce ((jeśli etui ją posiada)..

8. Jeśli nie wyciągnę obrazu tła aż do brzegów obudowy w projektancie, czy nie zostanie on wyciągnięty aż do brzegów na wydrukowanej obudowie?

Dokładnie tak jest. W każdym przypadku to Ty jesteś odpowiedzialny za odpowiednie zaprojektowanie etui, ponieważ nie mamy uprawnienia do odstępstw od obrazu, który zamawiasz od nas. Jeśli nie jesteś w stanie dostosować etui w edytorze, tak jak chcesz, chętnie Ci pomożemy! Napisz do nas na adres e-mail info@coolcase.pl, a pomożemy Ci stworzyć etui, które spełni Twoje oczekiwania!

9. Czy można usunąć obecne tło z przesłanego obrazu?

Jest to możliwe tylko w przypadku obrazów z jednolitym tłem, a obraz/próbka do przycięcia musi mieć ostry, dobrze zdefiniowany kontur. Jeśli masz takie życzenie, poinformuj nas o tym za pośrednictwem działu obsługi klienta. 

10. Czym jest transparentne tło obrazu i jak je zaprojektować?

Obrazy o przezroczystym tle mają całkowicie przezroczyste tło. Zazwyczaj są to obrazy w formacie PNG. W przypadku grafiki liniowej bardzo ważne jest, aby linie były mocne i grube, aby dobrze się prezentowały na wydrukowanym etui.

Ważna informacja!

Podczas drukowania najpierw na produkty nakładana jest warstwa białej farby, a następnie drukowane są na niej kolory. Z tego powodu, jeśli obraz nie wypełnia całej powierzchni obudowy (a więc mamy przezroczyste tło), wokół obrazu może pojawić się 1-2 mm biały kontur. Można tego uniknąć określając jednolity kolor tła (nawet taki sam jak bazowy kolor obudowy), co jest możliwe w naszym kreatorze za pomocą funkcji wypełnienia. Jeśli potrzebujesz pomocy przy projektowaniu, skontaktuj się z nami pod adresem info@coolcase.pl!

Odstąpienie od umowy
Gwarancja
1. Okres gwarancji

Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy dla każdego produktu.

Gwarancja obejmuje naturalne rozciąganie się produktu, zauważone pęknięcia i uszkodzenia w chwili odbioru, zużycie (dla wydruków wykonanych technologią LED UV), błędy drukowania oraz wady materiałowe.

2. W jakich przypadkach można skorzystać z gwarancji?

W przypadku błędu producenta dostawcy:

    - problem z rozmiarem

    - problem z jakością materiału

    - pęknięcie lub rozdarcie w momencie odbioru

W przypadku błędu w druku:
     - duży poślizg obrazu

    - pęcherze na wydruku

    - znaczne różnice w kolorach
3. W jakich przypadkach nie obowiązuje gwarancja?

Jeśli produkt jest używany w sposób nieprawidłowy, modyfikowany, obsługiwany w sposób niewłaściwy lub przechowywany w sposób nieodpowiedni, gwarancja nie będzie obowiązywać. Nie obejmuje ona również uszkodzeń mechanicznych lub innych uszkodzeń niezwiązanych z wadami produkcyjnymi. Ponadto, w przypadku spersonalizowanych produktów ze zdjęciami, gwarancja nie obejmuje szkód spowodowanych bezpośrednim działaniem wody, długotrwałym wystawianiem na wilgoć ani zanurzeniem w wodzie przez dłuższy czas (co najmniej 5-10 minut).

4. Zamówiony produkt jest wadliwy i chciałbym oddać produkt do naprawy w ramach gwarancji. Co zrobić w tym przypadku?

Prosimy o przesłanie zdjęcia wadliwego produktu na adres e-mail info@coolcase.pl w celu zbadania sprawy. Jeśli rzeczywiście stwierdzimy wadę produktu, to bezpłatnie wyślemy Ci produkt poddany naprawie w ramach gwarancji.

5. Zamówiony produkt jest wadliwy i chciałbym otrzymać zwrot pieniędzy. Co powinienem zrobić?

We wszystkich takich przypadkach prosimy o przesłanie zdjęcia wadliwego produktu na adres info@coolcase.pl, abyśmy mogli zbadać sprawę. Jeśli zamówiony produkt jest rzeczywiście wadliwy i nie zdecydujesz się na jego naprawę, ale chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, musisz wysłać fakturę i wadliwy produkt na nasz adres pocztowy: ul.Bartycka 22B/21A Warszawa 00-716

Koszt zwrotu produktu ponosisz Ty, ale po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu wraz z kosztami dostawy.

Produkcja
1. Jaką technologię stosuje się do produkcji etui i folii?

Zaprojektowane produkty wykonujemy z nadrukiem LED UV. To obecnie najlepsza technologia na rynku.

2. Czym jest druk LED UV?

Podczas drukowania stosujemy technologię UV, która polega na utwardzaniu farby za pomocą promieniowania ultrafioletowego. Dzięki temu procesowi wydruki stają się bardziej trwałe i odporne na ścieranie.

3. Jakie kolory miesza drukarka?

Nasza drukarka miesza 5 kolorów: C (cyjan), M (magenta), Y (żółty), K (czarny), W (biały)

4. Czy można drukować bezpośrednie kolory?

Niestety, nie jest to możliwe. Proces ten jest kosztowny, ponieważ trudno jest drukować bezpośrednio na różnych materiałach i kolorach etui. Ponieważ nie drukujemy na papierze fotograficznym, a powierzchnia, gęstość i materiał etui są różne, drukowanie na nich jest znacznie trudniejsze.